Zwroty i reklamacje
Zwroty
1. Prawo do odstąpienia od umowy
• Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru.
• Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, konsument musi poinformować nas o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
2. Skutki odstąpienia od umowy
• W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
• Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
• Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru.
• Konsument powinien odesłać towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
• Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Reklamacje
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy
• Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
• Wadą fizyczną jest niezgodność sprzedanego towaru z umową, w szczególności jeżeli towar:
• nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
• nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
• został konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.
2. Prawo konsumenta do zgłoszenia reklamacji
• Reklamacje związane z towarem lub realizacją umowy konsument może zgłaszać:
• pisemnie na adres No Limits Energy ul.Konwaliowa 2, 86-031 Osielsko,
• za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@nole.com.pl.
• Konsument, realizujący uprawnienia z tytułu rękojmi, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy towar na adres No Limits Energy ul.Konwaliowa 2, 86-031 Osielsko. W przypadku uznania reklamacji, koszty dostarczenia są zwracane.
3. Procedura rozpatrywania reklamacji
• Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia ich złożenia.
• W przypadku braków w reklamacji sprzedawca wezwie konsumenta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania przez konsumenta.
Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – art. 7a ust. 1 stanowi, że przedsiębiorca jest zobowiązany do ustosunkowania się do reklamacji konsumenta w terminie 14 dni.
Kodeks cywilny – art. 561§5 mówi, że jeśli sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni, uważa się, że uznał roszczenie konsumenta za uzasadnione.
@ nolimitsenergy_nole
Obserwuj nas na Instagramie
DODATKOWE INFORMACJE
nasza oferta
na skróty
Kontakt
No Limits Energy Łukasz Wolski
ul. Konwaliowa 2
86-031 Osielsko
NIP 554-228-24-57
+48 732 080 787
mapa instalatorów
© Copyright 2024 No Limits Energy | Stwórz z nami dobry klimat. Wszelkie prawa zastrzeżone | Regulamin | Polityka prywatności | Polityka plików cookies