BON DLA INSTALATORA

 

Kupujesz nasze urządzenie? Zgarnij od nas dodatkową gotówkę na montaż naszego urządzenia w Twoim domu.

Bon dla Instalatora – to promocja polegająca na tym, że do wybranych produktów dodajemy GRATIS dodatkowe wynagrodzenie dla Instalatora.

Nie jesteś instalatorem? Chcesz tylko kupić nasze produkty i otrzymać dodatkowy BON rabatowy? Wystarczy podczas zakupu urządzenia podać dane osoby lub firmy, która wykona prace związane z instalacją naszego urządzenia. 

Jesteś Instalatorem? Zostań naszym partnerem regionalnym, zgarnij rabaty i nowe zlecenia na montaże w swoim regionie.

BON nawet do 1000 PLN – wartość podana przy kupowanym produkcie.

Promocja czasowa. Nie trać czasu i zgarnij BON rabatowy.

Zespół No Limits Energy 

 

DLA SERWISANTA

DLA ELEKTRYKA

DLA WYKONAWCY

DLA HYDRAULIKA

Mapa Instalatorów NOLE

Opis promocji:

“BON DLA INSTALATORA” 

 

Aby zachęcić instalatorów jak oraz klientów indywidualnych do wybierania naszych produktów i nagradzać powracających klientów wprowadziliśmy BON. Możesz go wykorzystać w dowolnym etapie prac monterskich i serwisowych związanych z montażem oraz serwisem urządzeń kupionych od No Limits Energy.

Podczas zakupu otrzymujesz BON z określoną wartością w PLN. Wartość uzależniona jest różna od kupionego produktu i jest kreślona podczas zakupu urządzenia.

Warunkiem uzyskania BONU jest przekazanie No Limits Energy pełnych danych instalatora i adresu montażu urządzenia w trakcie jego zakupu. 

Kto może zbyć instalatorem?

Instalatorem może być praktycznie każdy, kto potrafi prawidłowo wykonać zlecenie instalacji urządzenia:

– firma instalująca,

– osoba fizyczna instalująca.

 

 Do jakiej części prac instalacyjnych można wykorzystać kwotę z BON-u? :

montaż hydrauliczny (np. demontaż i montaż pomp obiegowych, rur, zaworów zamykających, zwrotnych, 3 i 4 drogowych, naczyń przeponowych lub przelewowych);

montaż elektryczny (np. podłączenie pomp, sterownika, regulatora pokojowego, czujników, skrzynki elektrycznej, okablowania);

montaż układu kominowego (np. demontaż i montaż kotła, zasobnika peletu, podajnika);

uruchomienie gwarancyjne (tylko firma lub osoba posiadająca aktualne uprawnienia producenta na uruchomienie gwarancyjne kupowanego od nas urządzenia).

 

Szkolenia i pomoc w doborze, montażu i uruchomieniu urządzeń.

Wszystkie nasze produkty są nam doskonale znane i jeśli potrzebujesz  pomocy, to na pewno pomożemy na każdym etapie Twoich prac:

– dobór mocy i modelu urządzenia,

– wyliczenie zapotrzebowania energetycznego budynku (bardzo ważne w pompach ciepła),

– pomoc w zaplanowaniu prac hydraulicznych i metody podłączenia,

– pomoc z podłączeniu instalacji elektrycznej,

– pomoc w zaprogramowaniu automatyki.

STATUS VIP KLIENTA

Status VIP, to priorytetowa obsługa naszych powracających klientów i instalatorów.

W czasach małej dostępności produktów otrzymujesz urządzenia z szybciej realizowanej kolejki VIP.

Regionalny Instalator otrzymuje od nas dodatkowe zlecenia, które w przyszłości pojawią się w jego okolicy

Instalator kupujący od nas produkty staje się naszym instalatorem regionalnym.

Instalator regionalny otrzymuje od nas zlecenia prac na kolejne montaże w regionie, w którym pracuje.

Staramy się wspierać naszych instalatorów podsyłając im nowych klientów. 

ZOSTAŃ NASZYM PARTNEREM W SWOIM REGIONIE. 

ZGARNIAJ NASZE MONTAŻE NA SWOIM TERENIE.

Kasa od No Limits Energy

Dodatkowa kasa.

W podziękowaniu za zakup otrzymasz dodatkowe wynagrodzenie od No Limits Energy w postaciu BON-u.

Najczęściej zadawane pytania:

Kto może otrzymać BON?

Bon otrzymuje każdy, kto kupuje od No Limits Energy dowolne urządzenie, do którego dodajemy BON z określoną przy zakupie wartością w PLN. Warunkiem jest podanie danych instalatora zgodnie z regulaminem i podpisanie krótkiej umowy.

Kto odpowiada za źle wykonane prace instalacyjne?

Zamawiający samodzielnie wybiera Wykonawcę. Odpowiedzialność za źle wykonane prace są wyjaśniane i rozliczane między Zamawiającym i Wykonawcą.

No Limits Energy nie odpowiada za wykonane prace, rozliczenia oraz ich jakość i ewentualne konsekwencje techniczne, finansowe, zdrowotne i żadne inne. 

Kto płaci Wykonawcy?

Wykonawcy lub Kupującemu płaci No Limits Energy kwotę podaną przy zakupie, która jest wartością Bon-u.

 

Kiedy jest wypłacana kwota z BON-u?

Kwota z bonu jest wypłacana po zakupie urządzenia, opłaceniu go i zamontowaniu. Na tym etapie jeśli trzeba zapłacić Wykonawcy za prace, to koszty ponosi Kupujący. Po otrzymaniu informacji, że prace zostały wykonane i jeśli mamy podpisaną umowę z Wykonawcą wysyłamy ustaloną na Bonie kwotę na konto Kupującego lub Wykonawcy.

 

Czy Instalator bez uprawnień może być Wykonawcą? Kto ponosi odpowiedzialność za wykonane prace?

Wykonawcą może być praktycznie każdy, kto fizycznie wykonuje część lub całość prac potrzebnych do zamontowania urządzenia, potrafi wykonać zadanie dobrze technicznie i weźmie za nią odpowiedzialność. Kupujący ocenia tą pracę.

Instalacje elektryczne powiny być wykonywane przez uprawnionego instalatora z doświadczeniem, ale No Limits Energy nie sprawdza uprawnień. Wybór i kontrola umiejętności oraz potrzebnych uprawnień do wykonania jakichkolwiek prac jest po stronie Kupującego urządzenia. Odpowiedzialność (gwarancja i rękojmia) za jakość wykonanych prac jest rozliczana między Wykonawcą tych prac, a Kupujących urządzenie. My jedynie dopłacamy naszym promocyjnym Bonem z określoną wartością kwoty Bonu za część tych prac.

Jakie dane trzeba podać jako firma?

Dane firmy potrzebne do umowy: NIP, adresem mailowym i numerem tel.

Jakie dane trzeba podać dla instalatora bez własnej firmy?

Dane instalatora bez własnej firmy, które są potrzebne do umowy: Imię, nazwisko, adres zamieszkania, mail i numer telefonu. 

Do kiedy trwa promocja?

Promocja trwa do odwołania.

Kiedy trzeba podać dane instalatora?

Dane instalatora trzeba podać w trakcie zakupu i opłacenia faktury lub faktury zaliczkowej. Jeśli nie są jeszcze znane dane instalatora, to trzeba podać osoby czy firmy, która prawdopodobnie będzie wykonywała usługę. W przyszłości, gdy będzie wybrany instalator można zmienić dane właściwego instalatora. Aby promocja mogła być zrealizowana, potrzebne są dane instalatora nawet jeśli później ulegną zmianie,

Jak długo jest ważny BON? Jak go rozliczamy względem wykonywanych prac instalacyjnych?

Ważność bonu jest określana przy zakupie. Z reguły jest to kilka miesięcy.

Najczęściej kończy się przed zakończeniem roku, w którym urządzenie zostało zakupione.

Jeśli prace instalacyjne są zaplanowane na późniejszy czas, niż zakłada termin realizacji bonu lub zbliża się koniec roku, to trzeba podać dane instalatora i zaświadczyć, że prace będą wykonane w późniejszym czasie. Bon może być w takiej sytuacji zrealizowany, a prace zostaną wykonane później niż termin realizacji bonu.

Kto wycenia prace instalacyjne?

Wszelkie wyceny, rozliczenia i ewentualne spory są wyjaśniane i rozliczane między Zamaiającym a Wykonawcą. 

No Limits Energy nie włącza się do tych tematów. Promocja polega na opłaceniu części prac do wysokośći kwoty Bonu. Nie ponosimy odpowiedzilności za wykoanne prace. 

W jaki sposób rozliczamy BON? Jak otrzymuje się kwotę z BON-u?

Kwotę w wysokości Bon-u wypłacamy na konto Kupującego lub Wykonawcy po otrzymaniu danych instalatora i podpisaniu, krótkiej umowy na wykonane prace instalacyjne. Jest to przelew wypłacany po potwierdzonym montażu w ciągu 7 dni od realizacji warunków regulaminu promocji “Bon dla Instalatora”.

Kto odpowiada za jakość wykonanych prac?

Za wykonane prace odpowiada Wykonawca. Jeśli prace są źle wykonane Wykonawca powinien poprawić błędy instalacyjne na własny koszt. Koszt poprawki jest ustalany między Kupującym urządzenie, a Wykonawcą. 

No Limits Energy nie odpowiada za jakość wykonanych prac. Ewentualne koszty napraw, poprawek i innych kosztów nie pokrywa No Limits Energy. Dobór wykonawcy jest to indywidualna sprawa Kupującego. Wszelkie ewentualne spory są załatwiane między Kupującym a Wykonawcą.

Czy można zmienić Wykonawcę?

Tak, można zmienić wykonawcę należy tylko poinformować o tym fakcie No Limits Energy. Nowy Wykonawca musi przejąć montaż naszego urządzenia. Wykonawca musi podpisać z No Limits Energy umowę na wykonanie tych prac podając dane nowego Wykonawcy.

Czy Kupujący może wskazać swojego Wykonawcę?

Tak, można wskazać swojego Wykonawcę. 

Czy No Limits Energy może pomóc w doborze Wykonawcy jeśli Kupujący nie ma Wykonawcy?

Jeśli Kupujący nie ma swojego Wykonawcy, może On skorzystać z sieci Instalatorów regionalnych No Limits Energy (jeśli mamy takiego Wykonawcę w okolicy Kupującego i ma on czas w tym terminie).

Wyceny, koszty, terminy i inne tematy instalacyjne ustalają ze sobą Kupujący z Wykonawcą, nawet jeśli jest to Instalator regionalny zaproponowany przez No Limits Energy. 

Odpowiedzialność w zakresie wykonanych prac leży po stronie Wykonawcy. Wywiązuje się z nich przed Kupującym, z którym również się rozlicza.

DODATKOWE RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW.

Pamiętaj, że dbamy o naszych powracających klientów.

KONTAKTZOSTAŃ NASZYM INSTALATOREM REGIONALNYM